- Persoonlijke behandeling in een gesprek met u, zodat u ons uw voorkeuren kunt vertellen en wij een shortlist van woningen voor u kunnen opstellen.
- U krijgt de beste selectie van eigendommen aangepast aan uw zoekcriteria, zowel onze eigendommen als die van andere samenwerkende agentschappen.
- Bespaar tijd en onnodige bezoeken. Vergeet niet dat wij alle huizen in onze portefeuille kennen en weten welke het beste bij uw wensen passen.
- Uw privacy is belangrijk voor ons en daarom zorgen wij ervoor dat u uw persoonlijke gegevens niet hoeft achter te laten bij talloze bureaus of vervelende telefoontjes krijgt om de huizen waarin u geïnteresseerd bent te bezoeken. Laat ons alles voor u regelen en organiseren!
- Wij zorgen voor al het papierwerk. Als officiële API en makelaars zorgen wij voor absoluut al het papierwerk: van reserveringscontract, earnest money, assistentie bij de notaris. Als u de NIE moet aanvragen, organiseren wij dat voor u. Als u een bankrekening in Spanje of financiering moet openen, helpen wij u daarbij. Wij garanderen dat alle documentatie perfect in orde is, zodat u alleen nog maar hoeft te genieten van uw nieuwe woning.
- Onze diensten eindigen niet bij de ondertekening voor de notaris. Ook na de ondertekening blijven wij tot uw beschikking. Welke hulp u ook nodig heeft, wij staan altijd aan uw zijde.
Met onze steun en advies kunt u uw eigendom verkopen zonder stress of complicaties. Contacteer ons nu voor een gratis en vrijblijvende waardebepaling. Als u uiteindelijk beslist om uw eigendom te koop aan te bieden zult u genieten van:
- Fotoreportage met professionele fotografie, 3D virtuele tour, plattegronden en dronebeelden.
- Marketingplan met lokale, nationale en internationale partners en in de beste vastgoedportalen wereldwijd.
- Beheer van alle documentatie: eenvoudige nota's, energiecertificaat, vergunning voor tweede bewoning -DROC2-, uitbreidingen van gebouwen, kadaster, erfenis, annulering van hypotheken, certificaten van de vereniging van eigenaars en elk ander document dat nodig kan zijn.
- Opstellen van reserverings- en aan- en verkoopcontracten en assistentie bij de notaris.
- Diensten na verkoop: verandering van eigendom van nutsvoorzieningen en formaliteiten bij de gemeente (plusvalia gemeentelijke en lokale belastingen).
- Assistentie bij het indienen van inkomsten- en vermogensbelasting.
Dankzij onze uitgebreide ervaring in de sector beschikken wij over de beste contacten om u een volledige dienst na verkoop aan te bieden die is aangepast aan uw behoeften.
Of u nu koper, verkoper of eigenaar bent, u kunt altijd op onze hulp rekenen:
- Onderhandelingen met leveringsbedrijven, stadhuis en administratie.
- Professionele ondersteuning in financiële en juridische zaken.
- Bouw en renovatie.
- Hulp bij belastingaangifte.
- Tuinieren en zwembadonderhoud.
- Bewaring van sleutels.
- Schoonmaken.
- Verzekering.
- Hulp bij scholing.
- Toezicht, onderhoud en reparatie.